Czekoladowe ciasto Liski








CIASTO CZEKOLADOWE

składniki :

200g. czekolady 70%
100g. czekolady mlecznej
200g. cukru trzcinowego
200g masła
5 jajek
kakao do oprószenia formy


wykonanie:

Czekoladę, masło i cukier rozpuścić w kąpieli wodnej. 
Jaja ubić trzepaczką, następnie połączyć z ostudzoną masą czekoladową.
Tortownicę( 20-22cm) posmarować masłem, oprószyć kakao.
Wlać ciasto.
Wstawić do piekarnika nagrzanego do 190 st i piec 30 min. Po upieczeniu uchylić lekko drzwi piekarnik i pozwolić by ciasto lekko przestygło.

źródło: "Słodkie" Eliza Mórawska





Smacznego!

Komentarze

  1. wszystko od Liski jest pyszne, wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda , śmiało można sięgać w ciemno po każdy przepis:))

      Usuń
  2. Ciasto czekoladowe uwielbiam, a Twoje wygląda bardzo apetycznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda fantastycznie i mocno czekoladowo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. BARDZO czekoladowe widzę. W sam raz dla mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. myślę, że bym nie poprzestała na jednym kawałku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, Liska i jej niezawodne ciasta :) Pysznie wygląda! Mocno czekoladowo, tak lubię najbardziej! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie takich pyszności jeszcze nie miałam okazji nigdy wykonywać, ale faktycznie zapowiada się bardzo smakowicie. Ja również jestem wielką zwolenniczką ciasteczek czekoladowych z przepisu https://wkuchnizwedlem.wedel.pl/przepis/przepis-na-klasyczne-ciastka-czekoladowe/ i faktycznie jest to jak najbardziej klasyczna wersja tych ciastek.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty